משמעת בכיתה – היבטים פסיכולוגיים וחינוכיים

משמעת בכיתה – היבטים פסיכולוגיים וחינוכיים

מאת: שרה שמעוני, שרית סגל, ורדה שרוני

אשר ראה אור בהוצאת: מכון מופ"ת
תקציר הספר –  הספר פורס תאוריות וגישות שונות בפסיכולוגיה המאירות את נושא המשמעת בבית הספר ומציעות מגוון דרכים לפתרונן. תוכנית הפעולה המוצעת מתבססת על הנחת היסוד לפיה תפיסת המשמעת בכיתה תלויה באישיותו של המורה, באופיים של התלמידים וביחסים ביניהם בתוך המערכת הדינמית והמשתנה של בית הספר והקהילה.

ראה אור בהוצאת: מכון מופ"ת

פרטים נוספים על הספר – לחץ כאן